FANDOM

La Tortuga i el Golem! El nap-buf contra el gegant!
Capítol 31
Informació del Capítol
Capítol: 31
Pàgines totals: 22
Data d'inici: 6 de març del 2013
Data de fi: 24 d'abril del 2013
Navegació
Anterior Següent
La Tortuga i el Golem! El nap-buf contra el gegant! és el capítol 31 de Dragon Ball Multiverse.

PortadaEdit

En Kakarot de l'Univers 13 demanant a en Krilin de l'Univers 9 si és en Krilin de debò. El membre de l'univers 9 pensa per si mateix que un altre cop es troba amb els Saiyans assassins.

ResumEdit

Comença el combat entre en Krilin i en Tapion. El vell de l'univers 9 nota que, per la forma com agafa l'espasa, el seu rival adopta una posició de defensa, de manera que decideix atacar-lo, ja que no pot aguantar l'atac d'en Kaito durant gaire estona. Quan es llança a l'atac, en Tapion l'ataca amb l'espasa, però en Krilin bloqueja l'atac amb la closca de tortuga i llavors contraataca amb un cop de colze. Llavors, d'un cop l'envia lluny, però en Tapion aconsegueix aixecar-se. Llavors, enveina la seva espasa. En Krilin es sorpren de que el seu rival tingui tanta resistència i s'adona de que hi ha algun tipus de barrera que el protegeix. En Taipon s'adona que en Krilin és massa ràpid per ell. Llavors, es disculpa amb en Krilin i li diu que haurà de ser més violent. A continuació, tocant-se el braçalet, convoca a en Hildegarn i li diu que lluiti per ell.

En Vegeku, al veure-ho, es sorpren de que al final en Tapion va poder contenir al monstre sencer dins seu, mentre que en Goku de l'Univers 18 s'exclama dient que des de quan en Tapion i en Hildegarn són amics. En Raichi diu que tot allò és gràcies al seu talent. Mentrestant, al ring, en Hildegarn ataca en Krilin, però aquest esquiva els atacs. En Tapion es disculpa i li diu que és allà per poder complir el seu desig de qualsevol manera. Llavors, en Krilin, llança un kame hame ha cap al monstre, però no l'afecta gens. Llavors, en Hildegarn contrataca amb un raig de flames, al qual en krilin es veu obligat a esquivar augmentant la potència de l'atac d'en kaito. A continuació, el vell de l'univers 9 llança un kienzan al monstre, però aquest es fa intangible i esquiva el disc que talla.

Llavors, en Krilin diu que ja sap ara a qui ha d'atacar realment. Llavors va a atacar en Tapion, però en Hildegarn l'ataca amb la cua obligant-lo a desviar-se de la seva trajectòria. En Krilin va esquivant els atacs, però en Tapion nota que cada vegada està més cansat. Finalment, el vell de l'univers 9 llança el seu últim atac, una bola d'energia que es descompòn en multiples Kienzans. Aquests ataquen en Hildegarn, però es torna intangible i no l'afecten. Mentre tot això passa, en Krilin augmenta al màxim l'atac d'en Kaito i Ataca amb un potent cop de puny a l'estómac del noi, que cau a terra del dolor. En Krilin llavors desitja que el seu rival no s'aixequi en 30 segons per així poder guanyar el combat.

En Hildegarn però, ataca amb diversos cops a en Krilin, que els ha d'esquivar com pot. Al final, d'un cop de cua queda estabornit, en Tapion s'aixeca i guanya el combat, però s'adona de que li ha costat molt i que ha de trobar alguna manera més efectiva de guanyar els combats.

Després del combat, com que ja s'han acabat la meitat dels combats de la segona ronda, es decideix fer una pausa per menjar. En Goku demana molt de menjar, i en Vegeta el doble que ell.

Mentrestant, els Déus Kaitoxin es reuneixen amb en Son Gohan de l'Univers 16 i li diuen que faran servir un joc de boles de drac per ressuscitar als que han mort fins al moment. També li demanen si a l'Univers 18 va existir també en Vegeku. En Gohan explica que si que va existir, però que al entrar dins del monstre Buu, es van separar. Els Déus ho atribueixen a l'acció dels déus atrapats dins d'en Buu, ja que les arracades màgiques només poden ser usades per els Déus Kaitoxin. Els de l'interior d'en Buu no sabien que en Vegeku s'havia creat amb fins benignes i per això van forçar-lo a perdre la fusió En aquell moment, els participants de l'Univers 13 han aanat a veure en Son Gohan de l'Univers 18 perquè compleixi la seva part del tracte que va fer amb ells. En Gohan els diu que si volen fer-se més forts, han d'anar a la zona de l'Univers 9, on l'Antic Déu kaitoxin els desbloquejarà el poder si ho mereixen.

En aquell moment, en Freezer està fent servir els seus homes per col·locar càmeres als vargues, per tal de descobrir on tenen amagades les boles de drac. Ell s'ho mira des de la nau, i comença a sospitar d'en Jeice, ja que creu que en realitat és en Ginew. En Freezer és informat de que les càmeres ja estan totes col·locades, però que si alguna d'elles canvia d'univers, deixerà d'emetre, però seguirà gravant. Llavors, els comentaristes informen de la fi del descans i anuncien el seguent combat, en Vegeku contra en XXI, a la qual cosa el vell déu kaitotxin es sorpren molt. En aquell moment, un vell surt de dins la sala que hi ha a la zona de l'univers 5. Molts pensen que aquell és en Ksi (XXI), però el Vell déu Kaitotxin els diu que no ho és.

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48