FANDOM

Universos 12, 14, 15 - L'atac del Majin del Futur
Capítol 32
Informació del Capítol
Capítol: 32
Pàgines totals: 24
Data d'inici: 26 d'abril del 2013
Data de fi: 5 de juny del 2013
Navegació
Anterior Següent
Universos 12, 14, 15 - L'atac del Majin del Futur és el capítol 32 de Dragon Ball Multiverse.

PortadaEdit

A la dreta, en Babidí, a l'esquerra en Dabra i, al mig, en Son Gohan d'esquena.

ResumEdit

A l'any 774, a la Terra, als universos 12, 14 i 15, els androides A-17 i A-18 sembraven el caos per tot arreu. En Gohan no pot fer res per aturar-los. De cop, el noi nota una energia, la d'en Pui Pui. En Gohan s'adona que aquell soldat és extraterrestre, però no forma part dels soldats d'en Freezer. L'exraterrestre nota en Gohan, de manera que decideix fugir. El noi no vol deixar sols als androides, però vol esbrinar qui és aquell personatge, de manera que decideix seguir-lo. Seguint-lo, veu molts cadavers, brutalment destrossats. Llavors, en Pui Pui aterra i en Gohan, amagat, veu que hi tres ombres més al costat de la d'en Pui Pui, a més d'una nau aterrant. L'ombra més baixeta és d'en Babidí, mentre que les altres són de soldats seus. El mag està enfadat perquè els seus homes han trobat molt poca energia.

En Gohan ho escolta i ho troba extrany, ja que pensa que el mag hauria d'alegrar-se de trobar poca resistència i no pas enfadar-se. Llavors, el noi nota un Ki poderosissim, el d'en Dabra, que es presenta davant del seu senyor havent trobat una espècie d'ou. En Babidí està content perquè perfi han trobat l'ou d'en Buu, ja que feia molt temps que ho esperaven. Però el mag està decepcionat perquè en aquell planeta no hi ha gaire energia i per això proposa d'anar a un altre sistema galàctic. Llavors, un dels seus soldats l'informa de que hi ha humans que no tenen energia però que poden llançar atacs de 250 Kilis. Per això, en Babidí decideix quedar-se. En aquell moment, en Gohan, transformat en Superguerrer, surt del seu amagatall i els diu que el millor que poden fer és marxar d'aquell planeta. En Babidí i en Dabra noten que en Gohan té molta energia. Llavors, li diuen que marxen, però llavors, en Dabra ràpidament l'agafa per l'esquena.

Llavors, en Pui Pui intenta robar-li l'energia amb l'aparell de mesurar la força, però en Gohan aconsegueix allunyar-lo d'una puntada i alliberant energia aconsegueix que en Dabra el deixi anar. Tots dos llavors alaven les habilitats del contrari, però en Dabra diu que ningú és rival per ell, el Rei dels Dimonis. Llavors, escup a en Son Gohan, però aquest l'esquiva comentant que allò és un acte molt vulgar. L'escopinada cau al braç d'en Pui Pui, que es transforma en pedra. En Babidí, des de la nau, veu el combat per una bola de vidre i renya al seu subordinat. Llavors, en Dabra es retira del combat. Llavors, abans d'entrar a la nau, li diu a en Gohan que si vol que marxin l'haurà de seguir, però que per molt que destrueixi la nau no marxaran. En Gohan sap que és una trampa, però tot i així entra a la nau. Llavors, quan arriba al primer nivell, amenaça en destruïr la porta si no l'obren.

A la nau, en Babidí renya a en Dabra per haver intentat convertir en Gohan en pedra, ja que no es pot treure l'energia d'algú convertit en pedra. Llavors, com que en Gohan és bastant fort, al primer nivell de la nau envia a en Yakon perquè lluiti contra ell. A més, els dos contrincants són enviats al planeta natal del monstre, on algú el saluda com el seu germanet en veure'l. Qui ha saludat és la germana d'en Yakon, que li diu que no pot matar al seu rival, ja que ha de derrotar-lo per entregar l'energia al seu amo. La Merkit li diu que com a germans han de compartir la "llum" del guerrer. En Yakon però no hi accedeix. Veient una oportunitat, en Gohan dóna la raó a la Merkit, dient que la família és el primer.

La Merkit llavors comença a absorvir la "llum" d'en Gohan. En Yakon intenta evitar-ho, però no se'n surt. Al final, en Babidí, fent servir la seva màgia, converteix la germana d'en Yakon en la seva servent. En Gohan nota que té problemes i que ell podria caure també sota l'encanteri d'en Babidí, reconeixent que en Vegeta tenia raó quan deia que era massa bo, que havia de ser més dur. Llavors, s'enlaira i comença a disparar boles d'energia cap als dos monstres, ja que aquests no poden volar. Llavors, en Gohan amenaça de destruïr la nau si no el torna a la Terra. Al final, en Babidí ho fa, però en Gohan, seguint els aprenentatges d'en Vegeta, ser més despiatat, comença a enviar boles d'energia cap a la nau.

En Babidí havia intentat posseïr-lo, però se n'adona que en Gohan té un cor pur i que estava fingint. En aquell moment, a en Dabra, que estava donant la seva energia a en Buu com a càstig per haver gairebé eliminat en Gohan, li és ordenat anar a enfrontar-se a el Guerrer de l'Espai, a pesar de que el rei dels dimonis està força debilitat. Llavors comencen a lluitar, tenint una força bastant igualada. Al final, amb un atac d'energia, en Gohan envia al seu rival fins on és en Babidí i l'ou extrany. El mag li diu a en Gohan que una persona pura de cor com ell no serà capaç de matar algú malferit, però en Gohan llança un Masenko, elimina en Dabra i destrossa mitja nau. Llavors, en Babidí decideix obrir l'ou, però com que en Buu no té suficient energia, mor a l'instant, causant la desesperació del seu amo. Llavors, en Gohan surt a l'exterior i llança un Kame Hame ha, destruïnt-la

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48