FANDOM

XXI
Capítol 33
Informació del Capítol
Capítol: 33
Pàgines totals: 24
Data d'inici: 9 de juny del 2013
Data de fi: 2 d'agost de 2013
Navegació
Anterior Següent
XXI és el capítol 33 de Dragon Ball Multiverse.

PortadaEdit

En Yamcha de l'Univers 9 preguntant a l'A-17 i l'A-18 de l'Univers 14 si han exterminat tota la humanitat realment. Aquests li contesten que sí, i que si realment pot ajudar-los, al que el terrícola pensa que el que els cal és un psicòleg.

ResumEdit

Comença el combat entre en XXI i en Vegeku. El Saiyan s'adona de que el seu rival és un mag, de manera que ha de derrotar al seu rival amb un sol cop abans de que faci alguna cosa estranya. En XXI, però, llença un conjur en un estrany idioma i transporta a en Vegeku a una altra dimensió, completament fosca. En Vegeku, però, sap com sortir de la dimensió, de manera que es transforma en superguerrer, deixa anar un potent crit i la dimensió es trenca, tornant al ring de l'estadi. En Vegeku diu que ja ha tornat, però es queda molt sorprès de que en Bardock i en Cold estiguin lluitant, revelant-se així que ha passat molta estona i que s'han desenvolupat 4 combats més després del seu. Tant en Cold com en Bardock es sorprenen de l'aparició d'en Vegeku i el primer ho aprofita per donar un cop de puny al seu oponent. En aquell moment, la Bra li diu al seu pare que ja era hora que aparegués. Com que els combatents de l'escolten, en Vegeku els ataca i exigeix que li donin una resposta.

Veient la situació, els Vargues aturen momentàniament el combat i l'informen de que ha perdut el combat perquè ha estat més de 30 segons desaparegut. Ell no s'ho creu, ja que va trigar menys de vint segons en sortir de la dimensió. Llavors, un dels Kaitotxin li explica que en XXI el va tancar en una dimensió on el temps transcorre de manera diferent i que, el que per en Vegeku han sigut pocs segons, a l'exterior han transcorregut prop de dues hores i que per això han seguit amb els combats. En Vegeku s'adona de que ha caigut al parany d'en XXI i que el va dur a una sala semblant a la Sala de l'Esperit del Temps però que funciona de manera inversa. Llavors, en Bardock, li diu que marxi i els deixi seguir amb el combat. Llavors, comença una visió on en Goku comenta que trobaran una forma d'aturar en Vegeku, ja que no és invencible, cosa que la Bra li nega. També apareix en Gohan amb una bola de drac trencada a la mà dient que mentre tinguin aquell tros no es podran formular desitjos. Les visions segueixen, apareixent en Yamcha dient que és el més fort de tots els universos i en Vegeta i la Bra disculpant-se a en Cor Petit.

Un cop acabada la visió, en Gohan ha anat fins al terreny de combat a dir-li al seu pare que deixi continuar el combat. En Vegeku diu que allò no és just, que en XXI ha jugat brut i que les normes del torneig són una estupidesa. En Gohan li diu que el combat ha estat just. En Vegeku però li diu que calli i que no pensa abandonar el torneig. En Gohan li diu que deixi de comportar-se d'aquella manera, ja que sinó els enviaran al seu univers i la Pan no podrà ressuscitar i no ho pensa permetre. En aquell moment, en Buu li diu a un dels vargues que vagi a demanar a en XXI una revenja. Mentrestant, en Vegeku es disculpa per la seva actitud a en Son Gohan i li diu que necessita estar sol, per llavors marxar amb el canvi de lloc instantani. En Gohan comenta que el seu pare torna a estar de mal humor.Havent-se solucionat el problema, els combatents decideixen reprendre el combat. Llavors, el varga enviat per en Buu torna i li diu que en XXI no diu res. En Buu s'enfada i respon si s'està burlant d'ell.

En Buu vol que es repeteixi el combat, però la Deessa de l'Oest diu que la decisió de continuar el combat no és seva, i li dóna un cop de puny. A continuació diu que ell ho controla tot des del principi. També diu que ell té les Boles de Drac i la tecnologia dels Vargues, i que ell coneix els seus secrets, manipula els seus esperits i decideix qui viu, qui mor i a qui absorbeix. Llavors, comença a enviar trossets de si mateix cap a tothom, ja siguin espectadors o participants.

A la sala de control, un dels Namekians ordena que enviïn en Buu al seu univers immediatament, però els comandament estan espatllats de nou. Llavors, apareix el cap d'en Buu d'un dels seus fragments i els diu que ell és el que decideix quan funciona i quan no i que ja està fart d'actuar des de l'ombra, que a a partir de llavors ho farà obertament. Mentrestant, a la zona de l'univers 8, els fragments d'en Buu han atrapat a tothom excepte en Freezer i en Cooler, que d'entrada sembla aconsegueixen esquivar els trossos. No obstant, acaben sent atrapats, a més de que en Cold i en Bardock, que estan lluitant, també són atacats per les parts d'en Buu. Després intenta absorbir els membres de l'Univers 9. La Videl intenta escapar-se, però no ho aconsegueix. A l'Univers 16, en Cor Petit, en Trunks i en Son Goten són absorbits, i en Son Gohan amb la Videl i la Son Bra es salven. Després absorbeix als membres de l'Univers 19, i l'Eleim diu d'utilitzar alguna cosa anomenada carbonita, però en Narub s'hi nega. Llavors en Buu crida "Aquesta comèdia s'acaba ara!", complint-se així una de les visions d'en Bardock. Els membres de l'Univers 18, gràcies al poder dels superguerrers, en Cor Petit i l'Uub, creen una barrera per tal d'apartar a en Buu. Mentrestant, en Super Buu parla amb el Buu de l'Univers 11, i li ensenya com utilitzar els poders de l'elasticitat i de l'absorció. A la zona de l'univers 1, en Buu parla amb el Déu Neptú de l'Est i imita al Kaitotxin de l'Oest, causant que el kaitoxin rigui. Després clama que ell farà els aparellaments del torneig, i que les normes han canviat; que es pot rebre ajuda exterior, i que el combat no acabarà fins que ell ho digui. Mentrestant, la Son Bra es defensa es pregunta on és en Vegeku.

En Vegeku, a anys llum de distància, es desfoga contra meteorits a l'espai, i explota en una de les seves rabietes, però es controla, i es pregunta si alguns membres del torneig, com en Buu, en Cèl·lula o en Carcolh estarien disposats a lluitar contra ell. Al torneig, en Buu ataca a l'Univers 13. En Raditz comença a transformar-se en Ozaru, però en Kakarot li diu que no serveix de res, i en Vegeta evita a en Buu transformat en superguerrer. Gent del públic creu que és un espectacle interactiu. En Goku diu a en Vegeta que han de desplegar tot el seu poder, però en Vegeta diu que no, que es reserva pel seu combat contra ell. Llavors la Bra comença a transformar-se en superguerrer de segona fase, però en Son Gohan li diu que no ho faci. De mentres, en Carcolh evita fàcilment el xiclet rosa, sense ni moure's, alça la ma i diu "Prou", deixant sorprès a en Buu i complint una visió d'en Bardock. Llavors, en Carcolh fa tornar tots els trossos d'en Buu cap al seu cos, per a alleujament de la Bra, un espectador i en Goku. Desprès l'acumula tot i el converteix en una esfera.

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48