FANDOM

La invencibilitat del manga d'humor!!!
Capítol 35
Informació del Capítol
Capítol: 35
Pàgines totals: 24
Data d'inici: 9 de setembre de 2013
Data de fi: 1 de novembre de 2013
Navegació
Anterior Següent
La invencibilitat del manga d'humor!!! és el capítol 35 de Dragon Ball Multiverse.

Portada Edit

A la meitat superior l'Arale i l'A-18. A la meitat inferior, en Gotrunks de l'Univers 18 i en Nekomajin

ResumEdit

El combat entre en Vegeku i en XXI comença. De cop, en Vegeku desapareix i tots els espectadors es sorprenen. Llavors, com que passen 30 segons sense que aparegui, en XXI és declarat el guanyador del combat, deixant a tothom perplex.

Quan en XXI torna a la seva zona, en Gohan i la Bra de l'univers 16 li demanen on és en Vegeku. El mag els respon que els organitzadors el faran tornar amb les boles de Drac i que no es preocupin. En Buu, que sent la conversa, els diu que ell els informarà del què ha passat i, tot i que en Gohan li diu que ell no n'ha de fer res, en Buu explica que ha notat com s'obria una dimensió i que en Vegeku és allà, però que no tindrà problemes per tornar-ne. Llavors en Buu diu que demanaran una revenja, ja que aquell truc no ha estat gaire legal.

A continuació, els comentaristes anuncien el pròxim combat, l'Arale contra l'A-18. Comença el combat i l'A-18 envia a volar d'una puntada a la seva rival. Quan creu que s'ha acabat, s'aixeca agafa l'esfera del ring i la llança contra l'A-18, fent que xoqui contra un planeta pròxim. Els vargues, els namekians i fins i tot en Buu queden sorpresos. En Buu comenta que l'Arale és capaç de distorsionar la realitat, que all`és molt diferent de la seva màgia, i es pregunta don deu haver sortit l'Univers 10, perquè tots són molt extranys.

L'Arale aterra al terra i quan l'A-18 cau la nena li diu que està fora del ring, al què l'androide li diu enfadada que ella també està fora i que allò està permès. Llavors, l'A-18 diu a la seva contrincant que li arrencarà el cap i l'Arale se l'arrenca i li demana si és d'aquella manera.

Farta, l'A-18 l'ataca però el cop de puny no li fa afecte i això fa que l'androide cregui que en Yamcha tenia raó al dir que l'energia infinita no existeix i que s'ha quedat sense reserves. L'Arale diu que ella també es queda sense reserves i treu un biberó. El biberó diu que està buit.

Finalment, l'A-18 veu que la seva rival no es mou i li dóna un copet, fent que caigui a terra en la mateixa posició que s'havia quedat. Llavors, l'A-18 és proclamada guanyadora del combat.

En Senbei Norimaki, el creador de l'Arale, es pregunta perquè el biberó estava buit, mentre un robot del mateix univers diu que està ple d'energia, llest per repoblar boscos durant 400 anys més.

Llavors comença el combat entre en Gotrunks i el Nekomajin. En Gotrunks comença a fer-se el fatxenda, però en Nekomajin s'adorm, fent enfadar a en Gotrunks. El noi fusionat comença a atacar-lo i sembla que guanyarà el combat. Però en nekomajin s'aixeca i diu que també es farà més fort amb la fusió. En Gotrunks li demana si es fusionarà amb una mosca, ja que no hi ha ningú per fer-ho. Però en Nekomajin fa els passos de la dansa i es fusiona amb la seva meitat dreta. Llavors, vol llançar un Nekohameha, però com que no té la part dreta, no pot executar-lo. Llavors desfà la fusió i en Gotrunks executa el seu Atac Kamikaze Fantasmagòric Mini. El Nekomajin, al veure'ls, actua com si fossin ratolins i els mossega, fent que explotin.

En Gotrunks està convençut de la victòria, i uns fantasmes en forma de Nekomajin el feliciten. Ells són l'Atac dels Superfantasmes Suicides del Vent del Gat Màgic. Llavors, exploten, deixant ferit en Gotrunks. Moltes membres de l'univers 2 fan apostes amb diners a que en Nekomajin guanyarà. Llavors, quan ja s'han fet les apostes, ell es rendeix. En Jaco llavors proposa de tornar cap al seu univers, ja que tots han perdut. Pugen a una catifa màgica i marxen de tornada al seu, deixant-se la Mary Sue a l'estadi.

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48