FANDOM

El combat dels pares
Capítol 36
Informació del Capítol
Capítol: 36
Pàgines totals: 21
Data d'inici: 3 de novembre de 2013
Data de fi: 20 de desembre de 2013
Navegació
Anterior Següent
El combat dels pares és el capítol 36 de Dragon Ball Multiverse.

Portada Edit

A la dreta, en Bardock de l'Univers 3 assegut al seu tron, amb saiyans fent-li una reverència. A la meitat esquerra, en Cold, al seu tron, amb subordinats reverenciant-lo. Al mig, al costat esquerre, la meitat d'en Bardock transformat en superguerrer, mentre que l'altra meitat és en Cold en la seva última forma.

ResumEdit

En Goku està sorprès de l'enorme poder d'en Gast Carcolh, mentre els vargues intenten arreglar el dispositiu per tornar en Buu al seu univers. Mentre busquen una solució, demanen al Namekià que el retingui una mica més. Llavors, en Vegeku, ja tranquil, torna a l'estadi i és informat per en Gohan de tot el què ha passat. En Dabra comenta al seu mestre que podria tancar-lo amb la seva màgia i així fer-se amics dels organitzadors. Però en Babidí no vol fer-ho per por a tancar també al seu Buu.

Mentrestant, en Buu demana perdó al Namekià de l'univers 7 i diu que no hi tornarà, que arreglarà el mal que ha fet i si sospiten d'ell poden enviar-lo de tornada al seu univers. El Kaitoxin del Sud s'hi oposa totalment, però el Gran Kaitoxin diu que, com que és una ocasió especial, el mantindran en la bola fins que li toqui lluitar. En Gast Carcolh diu que li és igual, però que ell no el seguirà aguantant. Llavors el Gran Kaitotxin diu que no hi ha cap problema i que el contindrà ell, i així ho fan. Llavors, es repren per fi el combat. En Bardock sap que en Buu els sobrepassa a tots i que ara que en Vegeku ha estat eliminat pot passar qualsevol cosa. Veu el futur, on es mostra en Cold dins d'un tanc de curació, amb els seus fills mirant-s'ho. Li diu que sap com acabarà i que com que pot canviar el futur pot abandonar. En Cold però li diu que no té por d'un rival que pot veure el futur, ja que els seus adversaris no tenen futur.

Comença llavors el combat amb en Bardock bloquejant els cops. Llavors s'adona que el seu rival té molta força i que ha d'evitar els cops directes. Tot i així, el Saiyan rep bastants cops i més encara quan el seu rival l'agafa amb la cua. Tot i així, en Bardock és capaç de contraatacar. En Cold, enrabiat, augmenta el seu poder fins al màxim en un instant, causant la sorpresa d'en Freezer. A l'Univers 18, en Goku i en Vegeta comenten que si el tal Bardock vol guanyar haurà d'esperar-se a que en Cold s'esgoti. En Vegeta diu al seu company que el "tal bardock" és el seu pare (d'en Goku). En Vegeta es desespera quan en Goku li diu que potser si que té una retirada a en Raditz.

Goku SG3 rebota Bardock

En Goku fa rebotar en Bardock

Mentrestant, en Bardock no para de rebre cops potentíssims del seu rival. En un contraatac, el Saiyan dispara una bola d'energia, que en Cold atura. Aprofitant la confusió, en Bardock dóna un cop de genoll a l'esquena del seu rival i, quan es disposa a donar-li un cop de puny, en Cold l'esquiva i atrapa en una presó d'energia, paralitzant-lo. Llavors, el llança cap a la zona de l'Univers 18. En Goku, per aturar-lo, es transforma en Superguerrer de nivell 3 i crea un camp d'energia, frenant-lo i aturant-lo. El comentarista compta fins a 30 i en Bardock, que no s'ha aixecat, és eliminat. En Bardock es lamenta i no entén què ha passat, ja que havia vist la derrota del seu rival.

En Raichi comenta que hauria sigut ell el que li hauria agradat derrotar-lo, però que no li importa ja que ara lluitarà contra un de la seva raça, en Vegeta de l'Univers 13.

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48