FANDOM

Univers 8: L'aventura a Namek sense en Vegeta!
Capítol 37
Informació del Capítol
Capítol: 37
Pàgines totals: 24
Data d'inici: 22 de desembre de 2013
Data de fi: 5 de febrer de 2014
Navegació
Anterior Següent
Univers 8: L'aventura a Namek sense en Vegeta! és el capítol 37 de Dragon Ball Multiverse.

Portada Edit

En Nail al centre, la Bulma i en Dende a un costat i en Son Gohan i en Krilin a l'altre.

ResumEdit

A l'univers 8, el 3 de novembre de l'Any 762, en Krilin es disposa a matar en Vegeta. Tot i que en Goku intenta aturar-lo, el terrícola talla el cap al Saiyan. Poc temps després, en Krilin, en Gohan i la Bulma es dirigeixen al planeta Namek per trobar les boles de drac. Temps després, en Goku els segueix ja recuperat i només trigarà sis dies en arribar-hi, però mentrestant en Krilin i en Gohan ja han cridat l'atenció d'un dels subordinats d'en Freezer, en Dodoria. Aconsegueixen despistar-lo i salvar un dels nens namekians, en Dende.

En Krilin localitza un dels dos pobles nameks que queden i vol anar-los a avisar, mentre que en Dende i en Gohan van a veure al venerable ancià. En Krilin informa al poble però és trobar per l'Appule. El subordinat d'en Freezer és capturat, mentre en Dodoria està buscant els cossos dels seus rivals per ordre d'en Freezer. Sense temor, en Gohan i en Dende van a tota velocitat a veure al venerable Ancià. Mentrestant en Krilin va a l'últim poble namekià a demanar la seva bola de drac, i arriba l'Appule; aquest intenta fugir, però juntament amb en Krilin, els namekians l'atrapen. En Dodoria bosca a en Son Gohan i a en Dende, que fan una pausa abans de continuar cap a la casa del venerable ancià.

Just davant de la casa del venerable ancià en Dodoria els troba, i el venerable ancià envia a en Nail, que derrota a en Dodoria fàcilment. En Freezer decideix cridar a les forces especials perquè portin dispositius nous, i envia a en Dodoria a buscar les boles de drac restants. Mentres en Son Gohan entra a la casa del venererable ancià, aquest li llegeix la ment i decideix augmentar-li el poder.

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48