FANDOM

La caiguda d'un imperi
Capítol 41
Informació del Capítol
Capítol: 41
Pàgines totals: 27
Data d'inici: 23 de juliol de 2014
Data de fi: 21 de setembre de 2014
Navegació
Anterior Següent
La caiguda d'un imperi és el capítol 41 de Dragon Ball Multiverse.

Portada Edit

En Gast Carcolh de fons, amb el Gran Savi a la seva esquerra, en Salza sota seu i baix de tot un planeta explotant, amb una nau dels dimonis del fred fugint. A la seva esquerra hi ha un nen de la mateixa raça que el Gran Savi, en Cooler i les seves forces especials sota (excepte en Salza). Al centre hi ha un dimoni del fred, semblant al Rei Cold.

Història Edit

Al planeta Icarion, on hi ha recollida la saviesa i cultura de tots els mons coneguts, hi ha una trobada entre en Cooler de l'Univers 7 i el Gran Savi del planeta Icarion. En Cooler anuncia que Icarion pertany al seu imperi, mentre el gran savi demana mantenir la pau. En Cooler recorda que han mantingut la pau gràcies a la seva distància respecte a l'imperi. Mentrestant, en Salza s'adona de l'arribada de la nau d'en Freezer, però en Cooler s'adona de que dins la nau només hi podria haver un impostor o l'assassí del seu germà.

Gast mata Cooler (U7)

En Gast mata en Cooler

Quan en Gast Carcolh de la nau, en Salza l'amenaça, però en Cooler li diu que no ho faci; en Salza l'ignora i l'ataca, però en Gast esquiva el soldat i ataca en Cooler, donant-li un fort cop de puny al pit. Llavors en Gast genera una forta explosió, després i derrota a en Cooler travessant-lo amb el puny pel mateix lloc. Des de dins l'edifici s'ho miren el Gran Savi i un jove alcmenià, que comenta que s'han acabat els seus problemes, però el Gran Savi desconfia d'en Gast, pensant que pot ser un altre tirà.

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48