FANDOM

El renaixement del Monstre Bu
Capítol 45
Informació del Capítol
Capítol: 45
Pàgines totals: 24
Data d'inici: 4 de març de 2015
Data de fi: 26 d'abril de 2015
Navegació
Anterior Següent
El renaixement del Monstre Bu és el capítol 45 de Dragon Ball Multiverse.

Portada Edit

En Súper Buu de l'Univers 4 d'esquena, dalt d'un turó.

Història Edit

A la Terra, en Súper Buu esta parlant amb en Son Goku i en Vegeta dins del seu cos, els hi diu que ara tenen menys força que una puça, però en Son Goku respon que no poden fer res més que guanyar-lo i trobar la sortida.

En Súper Buu diu no poden guanyar-lo, llavors en Vegeta agafa el capoll on es troba el Buu gras i li pregunta que passaria si arrenqués aquest capoll, això posa nerviós en Súper Buu dient-li que no ho faci. Llavors en Buu fa aparèixer uns braços que eviten que en Vegeta arrenqui el capoll i després aconsegueix absorbir-lo i quan es a punt de fer el mateix amb en Goku, aquest s'escapa volant, mentre que en Buu reia maliciosament. A l'exterior, el cos d'en Buu va començar a treure fum fins a cobrir-ho tot i quan és va començar a dissipar-es es veia que en Buu havia adoptat una nova forma.

De tornada a l'interior d'en Buu, Goku havia aparegut en una estranya sala on en Buu li revela que aprofitant la seva nova transformació, l'havia allunyat d'on es trobaven els absorbits per no tenir més problemes i en aquest moment en Buu va aparèixer davant d'en Goku, vestit amb la roba d'en Vegeta. En Buu va explicar en Goku que aquest paio tenia una determinació tan forta de lluitar amb ell que es permetrà aquest luxe i que aquest serà el seu darrer combat, en Goku se'n dona compte que no hi ha cap energia fora d'en Buu i poder fer servir el canvi de lloc instantani, per això decideix que eliminarà en Buu ell mateix i es transforma en un Superguerrer de Tercer Nivell.

Al planeta sagrat, els kaioshin es donen compte que Goku es troba en perill, per això en Kibitoshin decideix anar-hi per encarregar-se d'en Buu al exterior i donar-li una oportunitat a en Goku. Finalment en Goku i en Buu comencen el seu combat amb un intercanvi de cops de punys i cap i puntades de peu, passant a llançar-se ones d'energia, en Buu es molt fort, però en Goku aconsegueix desaparèixer de la vista del seu adversari i l'ataca amb un Kamehameha que acaba carbonitzant la part superior d'en Buu. Llavors en Buu es regenera i utilitza el fum del seu cos per crear una cortina de fum, per després llançar-li en Goku, una pluja de raigs d'energia, en Goku decideix tornar a fer servir la mateixa tàctica d'abans, però en Buu el para amb un cop de colze a la cara. Després de això, en Buu agafa del cabell a en Goku i el llença contra la paret, el monstre es llança contra en Goku, però es interrumput per en Kibitoshin que arriba a la Terra i ataca en Buu desde l'exterior. En Buu es comença a enfadar i torna a fusionarse amb el seu cos, atacant en Kibitoshin al exterior, pero en Goku aprofita l'oportunitat i reuneix tota la seva energia, per després alliberar-la, en un intent de destruir en Buu desde dins. Al exterior, en Buu explota en mil bocins i allibera en Goku del seu cos, encara que en Buu es regenera, mentre que en Goku torna esgotat al seu estat normal.

Finalment en Buu absorbeix en Goku, donant-li la benvinguda a casa. Després d'haber asimilat en Goku, en Buu pensa en destruir la Terra, però gràcies als bons pensaments d'en Goku i els altres, decideix no fer-ho i li demana en Dende que faci servir les boles de drac per resucitar a tothom i restaurar la Terra. A més, en Buu veient que en Kibitoshin segueix viu, el transforma en gallera i se'l menja, per després a anar-se'n a entrenar. Uns dies després, tots són ressuscitats gràcies a les boles de drac i tot rastre de destrucció va ser reconstruït, deixant la Terra intacta. Al Palau de Déu, tothom es pregunta on estan en Goku i els altres, quan a Buu apareix per explicar-los que ells ara en formen part, a més decideix absorbeix la Bulma i usar la seva gran intel·ligència. Després tot això, en Buu decideix anar-se de la Terra, no sense abans acomiadar-se dels seus '' amics '' i dient que els visitarà de tant en tant. Finalment, en Buu abandona el planeta, viatjant per tot l'univers per absorbir a qualsevol ésser amb habilitats interessants, a més de repartir el bé o el mal, depenent del seu humor.

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48