FANDOM

El primer contacte amb el Guerrer Llegendari!
Capítol 8
Informació del Capítol
Capítol: 8
Pàgines totals: 12
Data d'inici:
Data de fi:
Navegació
Anterior Següent
El primer contacte amb el Guerrer Llegendari! és el capítol 8 de Dragon Ball Multiverse.

PortadaEdit

En Broly, en Cor Petit, en Vegeta, en Trunks, en Son Gohan i en Son Goku, els quatre últims transformats en superguerrers.

ResumEdit

A la Terra, entre el 20 i el 26 de maig de l'any 767, als universos 4, 6, 16, 17, 18 i 20 els guerrers que participaran al Torneig d'en Cèl·lula estan disfrutant d'una festa a l'aire lliure. Mentrestant, a la Terra s'hi està acostant una nau espacial, amb dos saiyans supervivents de la masacre d'en Freezer: En Paragus i en Broly.

En Paragus va convidar a en Vegeta a convertir-se en el rei del seu planeta, però s'hi va negar. Llavors, li va dir que derrotés al superguerrer llegendari, que havia aparegut recentment, i que havia estat massacrant diversos planetes. En Vegeta, en veure un nou repte, va acceptar i ell, juntament amb els altres defensors de la Terra, van dirigir-se al "Nou Planeta Vegeta". Però tot era una trampa...

El planeta anava a ser destruït per un cometa, matant-los a tots. Llavors, van descobrir que en Broly era el superguerrer llegendari. Però la presència d'en Goku, a qui odiava més que ningú, van fer desfermar el seu poder i va aconseguir trencar la corona que li limitava el poder que li havia posat el seu pare. Va ser llavors quan en Goku i companyia van adonar-se de que el veritable perill era en Broly i no pas el cometa.

A mesura que anaven passant els minuts, en Broly s'anava tornant més i més fort. Va matar al seu propi pare i tots els seus oponents no van poder fer-li ni una rascada a causa del seu increïble poder. L'únic que va resistir va ser en Goku. A mesura que el cometa s'anava acostant, en Goku i companyia van anar perdent l'esperança. En Cor Petit va proposar de fer una Bola Genki amb l'energia d'ells per acabar amb en Broly. En Vegeta ho considerava un pla estúpid, però al final va donar la seva energia. En Goku ja tenia feta la bola. En aquell moment, l'Ulong es va transformar en Paragus, distraient per uns instants a en Broly, moment que en Goku va aprofitar per llançar la bola genki, que va arrossegar al guerrer llegendari i el va fer xocar contra el meteorit, destruïnt-lo.

Acabat el combat, en Goku i companyia descansen una estona, per recuperar energies. En Krilin comenta que havent derrotat a en Broly, ara en Cèl·lula serà molt fàcil de destruïr, però en Goku li diu que no es refiï, perquè en Broly, tot i ser molt poderós, no sabia lluitar.

Un cop en Goku ha recuperat una mica d'energia, ja pot fer servir el canvi de lloc instantàni i tots tornen a la Terra.

NavegacióEdit

Capítol Anterior Capítol Següent
Llista de Capítols
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
45 46 47 48