FANDOM

Super Namekià

El Super Namekià

En Gast Carcolh és la fusió de tots els namekians de l'univers 7.

AparençaEdit

En Gast té característiques namekianes que inicialment tenia una semblança a Lord Slug (Possiblement a causa de la naturalesa de Gast com un Super Namek, i com a desaprovació de la pel·lícula de l'Slug), i que porta una armilla marró, cinturó blau, pantalons blancs, sabates groges, i una capa de color malva que flueix com si es doblegues  un mocador. En comparació amb tots els altres competidors del torneig, Gast és molt alt; seria gairebé tan alt com la segona forma de Freezer.

PersonalitatEdit

En Gast Carcolh té el poder i la saviesa del cap dels Nàmeks i de tots els ancians que custodiaven les boles de drac. És tranquil i pacífic, encara que està preparat per la lluita, donat que el seu cos de base era el d'un guerrer com en Nail. És extremadament reservat i té un cor pur com els namekians a partir dels quals va ser creat. 

HistòriaEdit

L'atac del tirà FreezerEdit

Quan en Freezer va atacar el planeta Namek per tal d'obtenir les boles de drac, el Venerable Ancià es va unir a en Nail per fer front al tirà. No el van derrotar, però en Nail no va ser mort per l'atac d'en Freezer i els altres namekians van decidir assimilar-se a en Nail, creant un Super-Namekià molt poderós. Després va tornar-se a enfrontar en Freezer i ara era molt més fort, fent que el tirà faci servir la seva forma final i provar de destruir el planeta Namek, pero en Gast el paralitza i fa explotar el seu atac acabant amb en Freezer.

Després d'això, en Gast va viatjar per l'espai utilitzant en Vegeta i en Kiwi, durant aquest viatje, va acabar amb en Cooler i el seu pare, el Rei Cold, posant fi a l'Imperi dels Dimonis del Fred.

TorneigEdit

Primera Ronda Edit

En el seu primer combat s'enfronta amb el fill d'en Cèl·lula, i aquest ataca abans de que comenci oficialment el combat. Els vargues volen desqualificar-lo per infringir les normes però en Gast Carcolh accepta continuar el combat. En Carcolh aconsegueix neutralitzar amb relativa facilitat els atacs del seu oponent i finalment destrueix al seu rival disparant un raig just al seu nucli regenerador. 

La Rebelió d'en Buu Edit

Quan en Vegeku va tornar dues hores després d'haver estat derrotat, en Buu s'enfada perquè en XXI no vol tornar a sortir, això fa que reveli les seves veritables intencions i intenti absorbir a la majoria dels presents i intenti controlar tot el torneig. 

Llavors quan tot semblava perdut, enGast utilitza les seves habilitats mentals per reunir totes les parts d'en Buu en una sola bola gelatinosa.