FANDOM

Gotrunks
Gotrunks
En Gotrunks
Informació
Edat: 34 anys
Sexe: Masculí
Transformacions: Superguerrer de fase 3
Raça: Híbrid de Saiyan i humà
Ocupació: Participant
Univers: Univers 18
Primera aparició: Episodi 251 de Bola de Drac Z
Família: Vegeta (pare)
Goku (pare)
Xixi (mare)
Bulma (mare)
Son Gohan (germà)
Bra (germana)
En Gotrunks és la fusió d'en Son Goten i en Trunks. És la forma adulta de la fusió que van utilitzar per lluitar contra en Buu. La fusió ha guanyat força amb el pas dels anys tot i que fa temps que no s'entrenen.

HistòriaEdit

BDZEdit

DBMEdit

TorneigEdit

Primera RondaEdit

En la primera ronda en Gotrunks s'enfronta amb la seva contrapart de l'univers 16. Els dos són idèntics en poder i habilitats, per això tots dos lluiten de la mateixa manera. Però al ser més forts, i també per haver-se transformat en superguerrers de nivell 3, als dos Gotrunks se'ls acaba la fusió. Llavors, el combat passa a ser d'en Trunks i en Goten de l'univers 18 contra les seves contraparts de l'univers 16. Després d'intercanviar infinitat de cops, en Trunks de l'univers 16 s'entrebanca en un forat i en Trunks del 18 el derrota. Llavors, es dirigeix a atacar als Gotens, però no sap quin dels dos és el seu company d'univers. Per això, aquests li demanen a en Trunks de quin univers és ell, de manera que guanyarà el que sigui del mateix univers. El Trunks que queda és del 18, per això, el guanyador del combat és en Gotrunks de l'univers 18.

Segona RondaEdit

En la segona ronda, en Gotrunks s'haurà d'enfrontar contra en Nekomajin.