FANDOM

Raditz
Raditz univers 13
En Raditz de l'univers 13
Informació
Sexe: Masculí
Data de naixement: Abans de l'any 737
Raça: Saiyan
Ocupació: Participant
Univers: Univers 13
Primera aparició: Capítol 2: Aquí hi ha molts vells enemics! (pàg. 25)
Família:
  • Vegeta (cap)
  • Kakarot (company i germà)
  • Nappa (company)
  • En Raditz (ラディッツ, Radittsu) és un participant del Torneig Multivers que pertany a l'Univers 13.

    HistòriaEdit

    • Va nèixer al Planeta Vegeta, el seu poder va ser analitzar i el resultat va ser: Guerrer de Categoria Baixa.
    • Com a molts guerres va ser enviat a un planeta habitat per gent amb poc poder amb l'objectiu de exterminar la població i conquerir-ne el planeta per desprès vendre'l a bon preu.
    • Quan tenia uns 10 anys va tornar al planeta Vegeta i així va conèixer els seus pares i el seu germà petit kakarot(Goku) acabat de nèixer.
    • Pocs dies desprès va abandonar el seu planeta natal per conquerir un altre, va ser l'últim cop que va veure els seus pares i el seu germà.Fins que un dia, pasat molts anys, va investigar i s'en va adonar de que moments abans de l'explosió havien enviat al seu germà petit a la Terra.

    PoderEdit

    • El seu poder de lluita es va incrementar molts cops i va superar l'elit dels Guerres de l'espai i a molts guerrers amb un poder increïble com els Guerrers de les Forçes Especials o el propi Capità Gineu. El seu màxim poder ronda les 500.000 unitats. Superior als 3 Milions quan es transforma en Mico gegant.

    Primera RondaEdit

    A la primera ronda s'enfronta contra en Bardock, el seu pare de l' Univers 3. Sorpès per el poder de Superguerrer del seu pare, es transforma en mico gegant i li dona lluita, el fereix però no el guanya. Finalment en Bardock guanya contra el seu fill.