FANDOM

Raichi
Raichi univers 3
El Dr. Raichi
Informació
Sexe: Masculí
Raça: Tsuffur
Ocupació: Participant
Univers: Univers 3
Primera aparició: Capítol 6: El primer combat a mort de la Pan (pàg. 141)
Família:
  • Tapion (amic)
  • Guerrers Fantasma (subordinats)
  • El Dr. Raichi (ドクター・ライチー, Dokutā Raichī) és un participant del Torneig Multivers que pertany a l'Univers 3.

    HistòriaEdit

    En algun moment, en Raichi va aconseguir eliminar a tots els Saiyans, que possiblement seguien sota el mandat d'en Bardock, a excepció del propi Bardock.

    Anys després, va rebre la visita d'en Hoi, el qual li va demanar que li obrís una caixa musical, on hi havia tancat en Tapion. El Dr va fer-ho i, quan en Tapion va ser alliberat, en Hoi va deixar anar la meitat inferior d'en Hildegarn.

    En Raichi va cridar als seus guerrers fantasma perquè aturessin al monstre i van aconseguir matar en Hoi i segellar al monstre dins d'en Raditz, tot i que van patir moltes baixes.

    Torneig MultiversEdit

    Primera RondaEdit

    A la primera ronda, en Raichi queda emparellat per lluitar contra l'Akira Toriyama. Ell puja al ring, però l'Akira s'adona que el doctor no és un dels seus personatges creats, de manera que decideix abandonar. Per aquest motiu, en Raichi avança a la segona ronda sense haver de lluitar.

    Segona RondaEdit

    A la segona ronda, a en Raichi lluita contra en Vegeta de l'Univers 13 i el derrota.