FANDOM

Súper Buu
Super Buu Universal
Informació
Sexe: Masculí
Raça: Majin
Ocupació: Participant
Univers: Univers 4

En Súper Buu (魔人ブウ, Majin Bū) és l'únic participant de l'Univers 4

Aparença Edit

En Buu encara posseeix la forma que tenia abans de tornar a la seva forma original (Quan tenia absorbit en Gohan, en Cor Petit, en Goten i en Trunks) L'única diferència és el poc augment de la musculatura, la llargada del tentacle del seu cap, i unes expressions facials més suaus que de vegades. A l'any 774, quan en Goku i en Vegeta, es trobaven a l'interior de Buu i aquest va absorbir al príncep, obtenint una nova forma (El seu tentacle va créixer, tenia una samarreta blava i una cara més humanitzada) Després d'absorbir en Goku i la Bulma, va tornarse como es al torneig.

PersonalitatEdit

En Buu va absorbir al seu univers a en Son Gohan, en Goku, en Vegeta i a tots els éssers que tenien una mica de poder o talent d'altres planetes. Això fa que el seu caràcter i la seva intel·ligència siguin una complexa barreja de moltes variables. Podem dir que té l'esperit guerrer d'en Son Goku, la visió estratègica d'en Cor Petit, la intel·ligència tècnica d'en Son Gohan i l'orgull indomable d'en Vegeta. 

Aquesta versió d'en Buu sembla allunyada del seu orígen destructiu i anàrquic i incopora molts elements de control. En la novel·la expliquen com en Buu va manipular el sorteig amb la seva màgia a petició d'en Vegeku, tal i com feia en Chaoz a Bola de Drac, per tal de que aquest es pogués enfrontar amb en Broly. A canvi, en Vegeku li va prometre un combat a en Buu. 

Abans de l'enfrontament entre en Trunks i en Vegeta de la segona ronda, en Buu va preguntar a en Son Gohan per un tema d'investigació científica en el que estava treballant. En Son Gohan encara estava investigant la qüestió i en Buu es va vanagloriar d'haver-la resolt fa temps gràcies a la seva intel·ligència superior, fruit, probablement, de l'absorció d'eminències del món científic d'altres planetes.

TorneigEdit

Primera RondaEdit

A la primera ronda li toca lluitar contra en Xeniloum. El seu enemic fa servir les armes de la seva armadura, que no aconsegueixen danyar en absolut en Buu. Tot i així, en Buu decideix absorvir al seu rival, per quedar-se amb la seva armadura. Com que en Xeniloum queda inconscient durant més de 30 segons, en Buu guanya el combat.

Segona RondaEdit

A la segona ronda en Buu lluita contra en Ten Shin Han de l'Univers 9 i l'humà acaba rendint-se ja que no és capaç de derrotar en Buu per culpa de la regeneració d'aquest, a pesar de que aconsegueix tocar-lo amb tècniques molt potents.

Altercats contra la organitzacióEdit

Després de que en Vegeku aparegués al ring en mig del combat entre en Bardock i en Cold, la organització li va anunciar la seva desqualificació oficial per haver sobrepassat el temps que hi podia estar fora i en Buu els hi va demanar que contactessin amb l'XXI per oferir-li una revenja a en Vegeku. L'XXI es va negar i en Buu, furiós, va començar a estendre les parts del seu cos en forma de xiclet i va atacar als organitzadors, espectadors i guerrers del torneig. La major part dels guerrers van quedar atrapats dins de la trampa d'en Buu, i va ser en Gast Carcolh qui va desfer aquesta màgia i va convertir a en Buu en una bola gelatinosa.