FANDOM

Thorn
Thorn (U7)
En Thorn
Informació
Sexe: Masculí
Raça: Alcmenià
Ocupació: Guia
Univers: Univers 7
Primera aparició: Capítol 41
  • pàg. 909 (portada)
  • pàg. 915 (aparició)
  • Família:
  • Gran Savi (Univers 7) (mestre)
  • Savis (Univers 7) (companys)
  • Gast Carcolh (acompanyant)
  • En Thorn és un jove alcmenià, que els savis d'Icarion van designar com a guia d'en Gast Carcolh.

    Aparença Edit

    En Thorn és un jove alcmenià, amb la pell de color taronja, unes petites banyes al front i les orelles punxegudes. Porta un jersei de color vermell i màniga llarga, una armilla marró a sobre que li arriba fins als genolls i una faixa blava; porta uns pantalons clars i unes botes de pell fosques.

    Història Edit

    La caiguda d'un imperi Edit

    Els Savis d'Icarion el designen com a guia d'en Gast, i entra a la sala d'audiències per poder-lo conèixer. Puja a la nau d'en Freezer amb ell, i queda impressionat per la mida d'aquesta. Més tard pregunta a en Gast sobre en Vegeta i en Kiwi. Durant el viatge, diu que és possible que en Cold no estigui assabentat de les seves intencions, però en Vegeta el desdiu d'aquesta idea.

    Un cop a Cold001, en Cold surt a la seva trobada, i en Thorn s'espanta de veure'l en la seva forma original; al veure que aquest allibera un gran poder, explica que els dimonis del fred tenen grans dificultats per controlar-lo. Quan en Cold deixa anar un gran raig, en Gast protegeix en Thorn amb una barrera d'energia, que aconsegueix parar la major part de l'atac. Quan en Cold comença a carregar el seu atac final, en Gast diu a en Thorn que s'amagui, i aquest corre a fer-ho.