FANDOM

Trunks
Trunks futur
En Trunks del futur
Informació
Edat: 26 anys
Sexe: Masculí
Transformacions: Superguerrer
Ultra Superguerrer
Raça: Híbrid Saiyan i humà
Ocupació: Guerrer Z / Participant
Univers: Univers 12
Primera aparició: Episodi 119 de Bola de Drac Z
Família: Vegeta (pare)
Bulma (mare)

En Trunks és el fill de la Bulma i en Vegeta a l'univers 12. Apareix a Bola de Drac Z quan viatja al passat ha advertir-los de l'arribada dels androides. A Dragon Ball Multiverse és un dels participants del torneig. Ha estat tant a l'univers 16 com al 18 ja que aquests es van separar amb l'aparició d'en Vegeku (quan en Trunks ja havia marxat).

HistòriaEdit

Amb el coneixement de la seva exploració al passat, Trunks va anar al laboratori del Dr. Gero destruït i va trobar un desactivada A-16. Amb l'ajuda de la seva mare, l'androide va ser reconstruït, i Trunks va guanyar la seva lleialtat a través de l'objectiu de restaurar el món i mostrant un poder superior.

Encara que inicialment escèptic de l'A-16, l'androide aconsegueix guanyar el seu respecte després d'haver salvat desenes de treballadors d'una explosió nuclear a una planta d'energia. Aviat, els dos finalment van formar una amistat genuïna i van continuar vivint les seves vides en pau, fins que van arribar el Vargas per convidar-los a participar al Torneig i amb l'esperança de trobar-se amb els seus amics, Trunks va decidir acceptar.

TorneigEdit

Primera RondaEdit

En la primera ronda en Trunks s'enfronta contra en Cooler, l'únic de la seva família al qual en Trunks no ha matat. L'acaba guanyant, igual que va fer amb el seu pare i el seu germà anys abans.

Segona RondaEdit

En la segona ronda és derrotat per en Vegeta després d'un gran combat.