FANDOM

Univers 19

Alguns membres de l'univers 19

L'Univers 19 és completament diferent de tots els altres, ja que els guerrers fan servir unes armes molt tecnològicament molt avançades.

HistòriaEdit

En la majoria d'altres universos, l'imperi de Freezer van ser destruits per altres combatents, així el planeta Helior mai va ser atacat i es va quedar tranquil. En aquest univers, en Freezer va atacar Helior i va ser derrotat per els Heloites, després van passar a atacar la resta de la família d'en Freezer fins alliberar-se d'ells per sempre.

Ells van demostrar per primera vegada el seu poder quan Tidar (a Heloite) va estendre una espasa anomenada "L'Espasa de Déu" a forjada al d'un nanòmetre i capaç de tallar el ring per la meitat, així com tallar el braç de l'Uub. Més tard es van mostrar Armadures Ultra de la seva gent, que són prou fortes com per lluitar amb els més poderosos del torneig. Les Armadures Ultra utilitzen un tipus d'energia poderosa que és diferent a Ki; les seves armes, es va mostrar que poden pasar fàcilment a través de l'escut i es van confirmar que podrien haver matat en Broly.

Els combatents de l'Univers 19 participen per tal d'obtenir el desig de salvar el seu univers de la Carbonita, però gairebé al final de la segona ronda, l'últim participant, l'Eleim, és derrotat per la Bra de l'Univers 16, però els participants de l'Univers 18 i 16 prometen fer servir un dels seus desitjos per salvar el seu univers.

ParticipantsEdit

EspectadorsEdit

Capítol EspecialEdit

Encara no s'ha fet el capítol especial

NavegacióEdit

Els Universos que participen al Torneig
1. Organitzadors • 2. Imaginació • 3. Tapion/Bardock/Raichi • 4. Hiper Buu • 5. XXI • 6. Bojack • 7. Hiper Namekià • 8. Freezer • 9. Humans • 10. Guerrers de l'espai i Namekians
11. Babidí • 12. Trunks • 13. Super Guerrers • 14. Androides • 15. I'K'L • 16. Vegeku • 17. Cèl·lula • 18. BDZ • 19. Heloïtes • 20. Broly