FANDOM

Univers 3

Bardock i Tapion

L'Univers 3 és un univers on els guerrers més forts són en Bardock, en Tapion, en Raichi i en Satanàs Cor Petit.

HistòriaEdit

BardockEdit

Els esdeveniments de Bardock el pare d'en Goku canvien quan en Toolo (L'últim supervivent del planeta Kanassa) avisa a en Bardock que en Freezer aniquilaria a la seva gent. A l'acabar li demana a en Bardock que li travessi el cor amb el puny i aquest li dona el seu poder i la seva força. En Bardock aconsegueix el poder de veure el futur. Veu la aniquilació del Rei Vegeta i demana a la seva elit tornar. Al tornar explica als saiyans la seva visió però no el creuen.

Llavors, decideix desafiar al Rei Vegeta en un duel per succeir-lo al tro. En Bardock l'acaba guanyant i es converteix en el rei. Ell ordena a tothom convertir-se en Ozaru i atacar a en Freezer. Al final l'exèrcit d'en Freezer i el tirà moren a mans dels guerrers del espai, després en Bardock decideix no enviar en Kakarot a la Terra, perquè algun dia la ataquessin tots junts. Un temps després, el Doctor Raichi aconsegueix la seva venjança després de exterminar a tots els saiyans excepte en Bardock.

RaichiEdit

Degut a que el planeta Vegeta encara existía, el Doctor Raichi va exterminar tots el Saiyans amb el poder dels seus Guerrers Fantasmes, menys en Bardock que era en un altre planeta durant el genocidi.

TapionEdit

En Taipon va ser alliberat de la caixa de música gràcies a la tecnologia del Doctor Raichi. Aquest li va fer un braçalet amb el qual el músic podia controlar completament el monstre Hildegarn, en la seva forma completa, que estava tancat a dintre seu.

Satanàs Cor PetitEdit

En Satanàs Cor Petit segueix viu ja que en Kakarot no va anar a la Terra i per tant no el va matar, aconseguint la juventud eterna y conquerir el planeta Terra amb els seus fills.

ParticipantsEdit

Univers 3 participants

Els quatre participants de l'Univers 3

Capítol EspecialEdit

Aquest univers té 4 capítols especials. El primer capítol especial és "Les visions del futur", el segon és "La revolta dels Guerrers de l'Espai", el tercer és "Dos grans herois" i el quart és "El monstre titella contra els guerrers titelles".

NavegacióEdit

Els Universos que participen al Torneig
1. Organitzadors • 2. Imaginació • 3. Tapion/Bardock/Raichi • 4. Hiper Buu • 5. XXI • 6. Bojack • 7. Hiper Namekià • 8. Freezer • 9. Humans • 10. Guerrers de l'espai i Namekians
11. Babidí • 12. Trunks • 13. Super Guerrers • 14. Androides • 15. I'K'L • 16. Vegeku • 17. Cèl·lula • 18. BDZ • 19. Heloïtes • 20. Broly