FANDOM

Univers 8

Alguns membres de l'univers 8

L'Univers 8 era el setè univers trobat en el viatje multiversal dels Vargas de l'Univers 1, l'Imperi d'en Freezer es la força més poderosa en l'univers i la seva família governa l'univers amb un puny de ferro. En Freezer, en Cooler i el Rei Cold estan participant en el torneig, en un intent de guanyar el desig d'immortalitat que se'ls nega en el seu propi univers.

HistòriaEdit

Un succés inesperat va provocar un important canvi a la Saga del Planeta Namek. En Krilin no fa cas a la sol·licitud d'en Goku de perdonar la vida d'en Vegeta i li talla el cap, això provoca una cadena de situacions alternatives que provoquen la derrota d'en Dodoria a mans d'en Nail, la mort d'en Krilin per en Zarbon i la destrucció de les boles de drac namekianes juntament amb en Son Gohan, la Bulma i en Dende per l'atac d'en Freezer. 

També hi van aparèixer canvis a l'exèrcit d'en Freezer, com que l'Appule i en Cui segueixen vius i la majoria dels membres de les Forces Especials Gineu han arribat al torneig, però el mateix capità Gineu hi és present a causa de ser assassinat per en Freezer d'aquest univers 30 anys abans de l'arribada dels Vargas. 

No obstant això, les coses no són com semblen, com es revela en Gineu va aconseguir canviar de cos amb un membre de les forces de Freezer, després que el seu cos estigues malferit i estava sent arrossegat per l'Appule. Encara no se sap quin cos es troba en Gineu, ja que el mateix Freezer no ho sap, mentre que en Buu si sap en quin cos es troba el soldat d'elit.

Pel costat d'en Cooler, dos membres de les seves forçes espacials, en Doore i en Neiz, també han desaparegut, mentre que el seu capità Salza si que hi participa.

ParticipantsEdit

EspectadorsEdit

  • Soldats d'en Freezer

Capítol EspecialEdit

Aquest univers té 2 capítols especials. El primer capítol especial "L'aventura a Namek sense en Vegeta!" i el segon és " Recuperar les Boles de Drac".

NavegacióEdit

Els Universos que participen al Torneig
1. Organitzadors • 2. Imaginació • 3. Tapion/Bardock/Raichi • 4. Hiper Buu • 5. XXI • 6. Bojack • 7. Hiper Namekià • 8. Freezer • 9. Humans • 10. Guerrers de l'espai i Namekians
11. Babidí • 12. Trunks • 13. Super Guerrers • 14. Androides • 15. I'K'L • 16. Vegeku • 17. Cèl·lula • 18. BDZ • 19. Heloïtes • 20. Broly