FANDOM

Vegeta
Vegeta univers 13
En Vegeta de l'univers 13
Informació
Sexe: Masculí
Data de naixement: Any 732
Raça: Saiyan
Ocupació: Participant
Univers: Univers 13
Primera aparició: Capítol 2: Aquí hi ha molts vells enemics! (pàg. 25)
Família:
  • Nappa (subdit)
  • Raditz (subdit)
  • Kakarot (subdit)
  • En Vegeta (ベジータ, Bejīta) és un participant del Torneig Multivers que pertany a l'Univers 13.

    HistòriaEdit

    PersonalitatEdit

    El seu caràcter és semblant al Vegeta despietat que va arribar per primer cop a la terra i va anar al planeta Nàmek a buscar les boles de drac. És fred, té força control sobre si mateix i exerceix una forta autoritat sobre els seus companys guerrers. Al arribar, creia que seria el futur guanyador del torneig, encara que probablement va canviar de parer al comprobar la força d'en Vegeku i en Broly. Tot i ser conscient de que no estava a l'alçada d'ells, es va negar rotundament a abandonar el torneig, tal i com proposava en Nappa, demostrant l'esperit de superació propi dels superguerrers.

    Torneig MultiversEdit

    Primera RondaEdit

    A la primera ronda, en Vegeta lluita contra la Syd de l'Univers 6. Ella fa servir un truc per intercanviar la sexualitat dels dos contricants, convertint en Vegeta en una dona. La Syd creu que amb això aconseguirà que en Vegeta no pugui dominar el seu cos, però en Vegeta no nota la diferència i derrota a la seva oponent. Llavors, l'exigeix a tornar-li el seu cos i, un cop ho fa, la mata despiatadament.

    Segona RondaEdit

    A la segona ronda, en Vegeta es vençut i mort al seu combat contra en Raichi de l'Univers 3.