FANDOM

Videl
Videl univers 9
La Videl
Informació
Sexe: Femení
Data de naixement: Any 756
Raça: Humana
Ocupació: Participant
Univers: Univers 9
Primera aparició: Capítol 6: El primer combat a mort de la Pan (pàg. 141)
Família: Krilin (mestre)
Trunks (marit)

La Videl de l'Univers 9 és molt diferent a la seva contrapart de l'Univers 18.

Aparença Edit

Ella és clarament molt més forta que les seves versions de l'Univers 16 i 18, des que va aixecar la Espasa Z i només fent servir un Atac d'en Kaito per aguantar una gravetat 10 vegades superior a la Terra. Segons el vell Kaiotxin, si li deixés fer sortir el seu veritable potencial, probablement seria més fort que el Rei Cold en la seva veritable forma, que és una gran quantitat d'energia considerant que en Cold era tan fort com l' A-16.

Torneig Edit

Primera Ronda Edit

A la primera ronda, la Videl es va enfrontar contra en Cold de l'Univers 8. Sentint el que deien els déus de l'espasa que portava la Videl, decideix abandonar la seva segona forma de restricció i arribar a la tercera. Encara que en Cold tenía tot l'avantatge al llarg de tota la baralla, la Videl encara era capaç de resistir gràcies a les seves habilitats  que impedeixen al Dimoni del Fred poder atacarla. No obstant això, un dels atacs d'en Col acaba trencant l'Espasa Z per la meitat i sense saber-ho, alliberant l'Antic Kaiotxin de la seva presó.

L'Antic Kaiotxin ofereix a la Videl una proposició per impulsar els seus poders a través d'un ritual. No obstant això, el ritual prendria al màxim deu hores, i per empitjorar les coses, en Cold decideix transformar-se en la seva veritable forma i al no tenir temps, la Videl decideix retirar-se.